Easit ønsker Bergans of Norway velkommen som ny kunde

Bergans of Norway er en anerkjent leverandør av høykvalitets sport- og fritidsklær og utstyr. For å yte best mulig service på en best mulig måte til sine medarbeidere og samarbeidspartnere har Bergans of Norway valgt å implementere Easits Servicedesk for sin IT-avdeling. I tillegg tar de i bruk Easits Avtalehåndteringsløsning for å sikre seg full kontroll over alle sine avtaler mot kunder, leverandører og samarbeidspartnere.

I neste fase vil Bergans of Norway ta i bruk Easit HR-prosess for å sikre en god håndtering av nyansettelser samt endringer eller opphør av arbeidsforhold. På sikt er planen at også alle kundehenvendelser skal bli håndtert i Easit sin løsning for Kundeservice.

”Det å kunne håndtere mange prosesser i ett og samme system gjør at vi kan drifte våre IT-løsninger på en effektiv måte. Vi trenger mindre ressurser og bruker mindre penger på programvare og maskinvare og på drift av løsningene, det er enklere å opparbeide og vedlikeholde kompetanse og det er mindre behov for brukeropplæring. Dette er hovedårsaken til at vi valgte Easit, etter å ha vurdert flere andre systemer. I tillegg ser vi fordelen av å ha en lokal leverandør”, sier Espen Jensen, IT direktør i Bergans of Norway.

”Vi er veldig fornøyd med å ha fått Bergans of Norway som kunde. Vi har flere store kunder innen Retail-segmentet, bl. a. Visma Retail og Lindbak Retail Systems, samt aktører som Raisegruppen (Nikita, Haishop med flere) og Nordialog. Men vi har få kunder i det som er vårt geografiske nærområde, det ønsker vi å rette på, og vi håper avtalen med Bergans of Norway kan være starten på dette”, sier Jørn Enersen, daglig leder i Easit.

Søk i vårt nyhetsarkiv

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Siste nytt:

Arkiv

Copy link
Powered by Social Snap