Enterprise Service Management løsning til Würth Norge

Würth Norge leverer et stort utvalg festemateriell, verktøy, kjemi, verneutstyr og verkstedutstyr til fagfolk i alle kategorier innen auto, bygg og anlegg, mekanisk/tekniske fag. Produktsortimentet kjennetegnes av bruksverdi, sikkerhet, effektivitet og kvalitet.

Würth har en periode benyttet Easit sin løsning for Avtalehåndtering. Når er løsningen utvidet til å dekke hele spekteret av Service Management, det vil si samling og håndtering av alle interne og eksterne henvendelser innenfor områder som IKT-forespørsler, kundeservice, salgsstøtte, reklamasjoner, innesalg, ehandel, systemforespørsler, kundeservice samt saker som omhandler personvern.

– Vi har lenge fokusert på Enterprise Service Management, og er avhengig av å ha et verktøy som fungerer optimalt for de ulike brukergruppene, sier Leder for IKT i Wurth, Arild Hoff. Med Easit GO fikk vi en løsning som tilfredsstiller være behov, og som enkelt kan utvides og tilpasses etter hvert som vi utvikler oss.

Med Würth som kunde viser vi igjen at vårt verktøy er godt tilpasset Retail-bransjen, der vi allerede har kunder som Bergans Fritid, Raise-gruppen, Visma Exso, EG Retail, Sector Alarm med flere.

Søk i vårt nyhetsarkiv

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Siste nytt:

Arkiv

Copy link
Powered by Social Snap