
Tilgjengelighet og tillit
Riktig hjelp og rett
informasjon er alfa & omega
Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Kontaktsenter, får du støtte for de fleste typer kundeservice-saker, eksterne så vel som interne.
Alle ansatte får sin egen startside å jobbe fra, der riktig informasjon og rett verktøy presenteres til rett tid. Samtidig er det enkelt å fordele forskjellige arbeidsoppgaver til ulike enheter i virksomheten, når andre kolleger og annen kompetanse er nødvendig for å håndtere saken.
Hvis du i dag har en mengde funksjonspostbokser eller flere andre systemer, kan Easit GO automatisere repeterende oppgaver, sikre eskaleringer og integrere med eller minimere behovet for andre systemer. Du får en plattform som helt enkelt er god til veldig mye!

Tilgjengelighet og tillit
Riktig hjelp og rett
informasjon er alfa & omega
Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Kontaktsenter, får du støtte for de fleste typer kundeservice-saker, eksterne så vel som interne.
Alle ansatte får sin egen startside å jobbe fra, der riktig informasjon og rett verktøy presenteres til rett tid. Samtidig er det enkelt å fordele forskjellige arbeidsoppgaver til ulike enheter i virksomheten, når andre kolleger og annen kompetanse er nødvendig for å håndtere saken.
Hvis du i dag har en mengde funksjonspostbokser eller flere andre systemer, kan Easit GO automatisere repeterende oppgaver, sikre eskaleringer og integrere med eller minimere behovet for andre systemer. Du får en plattform som helt enkelt er god til veldig mye!