Avtalehåndtering

Oversikt og
automatisering av alle
avtalene dine

Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Avtalehåndtering har du alltid orden og kontroll på deres avtaler. Ved å digitalisere hele eller deler av deres avtaler samt styre rettigheter sikrer dere at alle har tilgang til rett avtale til rett tid. Det hadde vel vært fint å for eksempel vite at økonomiavdelingen alltid hadde korrekt avtalereskontro for å kontinuerlig kunne bokføre påløpte kostnader og utgifter?

Takket være god oversikt kan bestillere enkelt søke blant godkjente leverandører. Med automatiske påminnelser sikrer man dessuten av ingen avtaler faller mellom to stoler. Du ser kostnaden i tide, før det er for sent.

Avtalehåndtering

Oversikt og
automatisering av alle
avtalene dine

Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Avtalehåndtering har du alltid orden og kontroll på deres avtaler. Ved å digitalisere hele eller deler av deres avtaler samt styre rettigheter sikrer dere at alle har tilgang til rett avtale til rett tid. Det hadde vel vært fint å for eksempel vite at økonomiavdelingen alltid hadde korrekt avtalereskontro for å kontinuerlig kunne bokføre påløpte kostnader og utgifter?

Takket være god oversikt kan bestillere enkelt søke blant godkjente leverandører. Med automatiske påminnelser sikrer man dessuten av ingen avtaler faller mellom to stoler. Du ser kostnaden i tide, før det er for sent.

Skreddersy løsningen din for avtalehåndtering

Vår standardløsning for avtalehåndtering i Easit GO kan skreddersys for å eksakt matche deres behov. Avhengig av hvilke ytterligere funksjoner dere har aktivert i Easit GO kan man også koble deres avtaler mot ulike objekter, inventar, m.m. som dere har registrert i plattformen.

Avtaltehåndtering i Easit GO gir blant annet full kontroll over:

  • Antall aktive avtaler.
  • Avtaletid.
  • Hvem som er ansvarlig for hver avtale.
  • Hvem som har rettigheter til å tegne avtaler.
  • Hvilke prosederer og rutiner dere har for å overvåke tidsfrister.
  • Hvordan den juridiske statusen ser ut.

Skreddersy løsningen din for avtalehåndtering

Vår standardløsning for avtalehåndtering i Easit GO kan skreddersys for å eksakt matche deres behov. Avhengig av hvilke ytterligere funksjoner dere har aktivert i Easit GO kan man også koble deres avtaler mot ulike objekter, inventar, m.m. som dere har registrert i plattformen.

Avtaltehåndtering i Easit GO gir blant annet full kontroll over:

  • Antall aktive avtaler.
  • Avtaletid.
  • Hvem som er ansvarlig for hver avtale.
  • Hvem som har rettigheter til å tegne avtaler.
  • Hvilke prosederer og rutiner dere har for å overvåke tidsfrister.
  • Hvordan den juridiske statusen ser ut.
Copy link
Powered by Social Snap