Norsonic velger Easit som Service/Support system

norsonic

Norsonic er en av verdens ledende produsenter innen løsninger for måling av lyd og vibrasjon. For å forbedre og forenkle service og support mot både kunder og samarbeidspartnere, nasjonalt og internasjonalt, tar Norsonic nå i bruk Easit. En viktig del av løsningen blir Easits Selfserviceportal. Ved å benytte denne for innkommende henvendelser får Norsonic mer konkret og nøyaktig informasjon fra kunden, og kan derfor behandle henvendelsene mer effektivt.

Leder for Service og Support hos Norsonic, Geir Emil Westrum, forteller at de har opprettet flere hundre erfaringsdatabaseartikler, som i utgangspunktet var for internt bruk. Disse blir nå gjort tilgjengelig også for kunder/samarbeidspartnere via Easits Selfserviceportal. Kundene kan da finne gode svar på mange av de spørsmål de har på egen hånd, hvilket gir en betydelig reduksjon i antall henvendelser Norsonic må behandle. En viktig del av løsningen er også integrasjon med SuperOffice, som gjør at både selgere og teknisk personell lett får oversikt over alle forhold knyttet til en kunde.

Søk i vårt nyhetsarkiv

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Siste nytt:

Arkiv

Copy link
Powered by Social Snap