Maksimer kundeopplevelsen

Glade og
fornøyde kunder

Maksimer kundeopplevelsen

Glade og
fornøyde kunder

I den digitaliserade och globala värld vi lever i kan man med några enkla knapptryckningar på mobilen beställa det mesta man behöver. Vi ställer alla högre krav på att de tjänster som myndigheter och företag förmedlar, interaktionen ska vara lätt och smidig. Varan, tjänsten eller informationen som faktiskt efterfrågades blir nästan sekundär i vårt sätt att bedöma och uppskatta en leverantör.

Kundeservice

Virksomhetens
viktigste funksjon

I den digitaliserte og globale verden vi lever i kan man med noen enkle tastetrykk på mobilen bestille de fleste ting man trenger. Vi setter alle høye krav til tjenestene som myndigheter og virksomheter formidler. Samspillet skal være enkelt og smidig. Produktet, tjenesten eller informasjonen som faktisk ble etterspurt blir nesten sekundær i vår måte å vurdere og verdsette en leverandør.

Maksimering av kundeopplevelsen blir dermed vårt viktigste konkurransefortrinn. Det vi mener med kundeopplevelse er hvordan man, som kunde eller kollega, blir behandlet gjennom vår felles reise. Er det lett å få hjelp uansett om det er et generelt spørsmål, en faktura som har blitt feil eller en reklamasjon – og får du et personlig svar?

Kundeservice

Virksomhetens
viktigste funksjon

Maksimering av kundeopplevelsen blir dermed vårt viktigste konkurransefortrinn. Det vi mener med kundeopplevelse er hvordan man, som kunde eller kollega, blir behandlet gjennom vår felles reise. Er det lett å få hjelp uansett om det er et generelt spørsmål, en faktura som har blitt feil eller en reklamasjon – og får du et personlig svar?

Uansett kanal

– håndert på beste måte!

Uansett hvilken kanal din kunde, kollega eller innbygger velger for å nå kundeservice ønsker alle å bli behandlet på best mulig måte. Kundeservicemedarbeiderne bestemmer ofte virksomhetens suksess i markedet. Med den økende digitaliseringen antar kunden at hjelp skal være umiddelbar, korrekt og kanskje til og med muntre en litt opp. Et verktøy som gir kundeservicen de beste forutsetningene for å leve opp til disse forventningene blir en viktig suksessfaktor.

Uansett kanal

– håndert på beste måte!

Uansett hvilken kanal din kunde, kollega eller innbygger velger for å nå kundeservice ønsker alle å bli behandlet på best mulig måte. Kundeservicemedarbeiderne bestemmer ofte virksomhetens suksess i markedet. Med den økende digitaliseringen antar kunden at hjelp skal være umiddelbar, korrekt og kanskje til og med muntre en litt opp. Et verktøy som gir kundeservicen de beste forutsetningene for å leve opp til disse forventningene blir en viktig suksessfaktor.

Oversikt
og kontroll

Adgangen til data vil kanskje bestemme vår fremtid som en bedrift. Eller hva synes du?

Med Easit GO-plattformen er saksadministrasjonen effektiv og du får oversikt og kontroll over alle prosesser og saker. Hvis kundene ønsker å hjelpe seg selv, kan de bruke plattformens selvbetjeningsportal. Gi kundene dine mulighet til å chatte, sende e-post, snakke eller bruke sosiale medier.

Gjennom dashboards kan kundeservicen få visualisering av den nåværende situasjonen i sanntid, og dermed sørge for at alle jobber der de gjør mest nytte for seg i øyeblikket – og for kunden.

Oversikt
og kontroll

Adgangen til data vil kanskje bestemme vår fremtid som en bedrift. Eller hva synes du?

Med Easit GO-plattformen er saksadministrasjonen effektiv og du får oversikt og kontroll over alle prosesser og saker. Hvis kundene ønsker å hjelpe seg selv, kan de bruke plattformens selvbetjeningsportal. Gi kundene dine mulighet til å chatte, sende e-post, snakke eller bruke sosiale medier.

Gjennom dashboards kan kundeservicen få visualisering av den nåværende situasjonen i sanntid, og dermed sørge for at alle jobber der de gjør mest nytte for seg i øyeblikket – og for kunden.

Med Easit GO får du en plattform som automatiserer og digitaliserer dine prosesser og informasjonsflyt. Easit GO integrerer ikke bare systemer, men også mennesker med hverandre. På denne måten kan du enkelt samarbeide mellom team og enheter i hele virksomheten.

Med Easit GO får du en plattform som automatiserer og digitaliserer dine prosesser og informasjonsflyt. Easit GO integrerer ikke bare systemer, men også mennesker med hverandre. På denne måten kan du enkelt samarbeide mellom team og enheter i hele virksomheten.