BANK OG FINANS
Er tid penger
eller er tid
pengertapt?
Er tid penger
eller er tid
pengertapt?
Bank & finans
Easit har i mange år levert Service Management-løsninger til banker og finansselskaper. I de siste årene har vi hatt et stort løft i akkurat denne sektoren.
Hva skyldes det? Selvfølgelig er det en rekke faktorer som har gjort det mulig, men vi tror hovedsakelig det er på grunn av vår raske og smidige introduksjonsmodell kombinert med en kraftig og fleksibel systemløsning. Våre konsulenter har også høy kompetanse i bransjens nåværende situasjon og fremtidige utfordringer.

BANK OCH FINANS
Är tid pengar
eller är tid
förlorade pengar?
Easit har i mange år levert Service Management-løsninger til banker og finansselskaper. I de siste årene har vi hatt et stort løft i akkurat denne sektoren.
Hva skyldes det? Selvfølgelig er det en rekke faktorer som har gjort det mulig, men vi tror hovedsakelig det er på grunn av vår raske og smidige introduksjonsmodell kombinert med en kraftig og fleksibel systemløsning. Våre konsulenter har også høy kompetanse i bransjens nåværende situasjon og fremtidige utfordringer.
Kundetilfredshet
Enkle møter
Det er et raskt tempo for endring i markedet. Som kunde kan man enkelt bytte bank og leverandør av finansielle tjenester. Vurderingen av om du er fornøyd eller misfornøyd med en leverandør er ofte basert på den servicen man mottar. Å være i stand til å møte kundenes krav og forventninger til rask tilbakemelding og et høyt servicenivå vil derfor være et stort konkurransefortrinn.
Når man som kunde kontakter sin bank ønsker man rask hjelp og man antar at kundebehandleren som hjelper deg ser alle ens forhold til virksomheten. Hvis man videresendes mellom ulike funksjoner risikerer man å miste både tålmodighet og tillit. Mesteparten av sine hverdagslige gjøremål kan man enkelt utføre på sin mobilen. Dette gir helt begrunnede forventninger om at personlig kontakt med sin bank eller forsikringsselskap skal være minst like enkelt.

Kundetilfredshet
Enkle møter
Det er et raskt tempo for endring i markedet. Som kunde kan man enkelt bytte bank og leverandør av finansielle tjenester. Vurderingen av om du er fornøyd eller misfornøyd med en leverandør er ofte basert på den servicen man mottar. Å være i stand til å møte kundenes krav og forventninger til rask tilbakemelding og et høyt servicenivå vil derfor være et stort konkurransefortrinn.
Når man som kunde kontakter sin bank ønsker man rask hjelp og man antar at kundebehandleren som hjelper deg ser alle ens forhold til virksomheten. Hvis man videresendes mellom ulike funksjoner risikerer man å miste både tålmodighet og tillit. Mesteparten av sine hverdagslige gjøremål kan man enkelt utføre på sin mobilen. Dette gir helt begrunnede forventninger om at personlig kontakt med sin bank eller forsikringsselskap skal være minst like enkelt.
Unngå
”informasjonssiloer”
Selvfølgelig skal ikke alle ansatte kunne alt, men med plattformen Easit GO kan du sikre at all nødvendig informasjon faktisk er tilgjengelig til rett tid til rett person.
Med Easit GO opprettes et informasjonsnav som gjør det mulig for informasjon å flyte sikkert mellom virksomhetens funksjoner. Når du også gjør integrasjoner med andre systemer, roboter eller AI tilrettelegges arbeidet og behandlingstider kan forkortes betydelig. Med mindre manuell behandling kan man spares store ressurser og få mer fornøyde og lojale kunder.
Er tid penger eller er tid penger tapt?

Unngå
”informasjonssiloer”
Selvfølgelig skal ikke alle ansatte kunne alt, men med plattformen Easit GO kan du sikre at all nødvendig informasjon faktisk er tilgjengelig til rett tid til rett person.
Med Easit GO opprettes et informasjonsnav som gjør det mulig for informasjon å flyte sikkert mellom virksomhetens funksjoner. Når du også gjør integrasjoner med andre systemer, roboter eller AI tilrettelegges arbeidet og behandlingstider kan forkortes betydelig. Med mindre manuell behandling kan man spares store ressurser og få mer fornøyde og lojale kunder.
Er tid penger eller er tid penger tapt?