Easit ønsker Lindbak Retail Systems AS velkommen som ny kunde

Lindbak Retail Systems leverer forretningskritiske IT-løsninger for ambisiøse detaljhandelskjeder innenfor dagligvare, faghandel og servicehandel. Innovative løsninger fra Lindbak Retail Systems skal bidra til verdiskapning og økt konkurransekraft for kundene, forenkle kundenes hverdag og øke kundenes mulighet til å fokusere på egen kjernevirksomhet. Lindbak betjener mer enn 4.000 butikker og har kunder som Coop gruppen, Gresvig, Sport1 med flere. For ytterligere informasjon om Lindbak Retail Systems, se http://www.lindbak.no/butikkdata/

Lindbak Retail Systems har gjort en omfattende vurdering av løsninger for å finne det beste ITIL-baserte verktøyet for å effektivisere og optimalisere service og support ovenfor sine kunder. De hadde en omfattende kravspesifikasjon, gjennomførte evalueringer gjennom mange timer med live-demo av konkrete caser og utfordret de potensielle leverandørene til å se på mulige utvidelser ved bruken av systemet til også å dekke framtidige behov. Vi er derfor veldig glade og stolte over at valget til slutt falt på Easit AS som leverandør.

– Vi er meget fornøyd med den oppfølging Easit AS har gitt oss gjennom hele prosessen, sier supportleder Kirsten A. Haverstadløkken i Lindbak Retail Systems. Easit hadde en løsning som var godt tilpasset våre krav, og etter hvert som våre krav og utfordringer ble utvidet gjennom prosessen løste Easit også disse på en meget god måte. Vi føler oss derfor sikre på at vi har valgt en løsning som er fleksibel nok til å dekke både våre nåværende og framtidige behov og en leverandør som vil gi oss den fokus og den støtte vi forventer.

I tillegg til Lindbak Retail System AS har Easit også Visma Retail som kunde. Easit BPS benyttes da som supportsystem for å håndtere alle support-henvendelser fra mer enn 10.000 butikker. Når vi i tillegg leverer løsninger til blant andre REMA 1000 og Raise-kjeden (Nikita, Hairshop med flere) har vi fått et solid fotfeste innenfor Retail-segmentet. Dette gjør at vi har kunnskap og kompetanse til å håndtere andre kunder i dette segmentet på en god måte. Kundene kan sammen påvirke Easit til å tilpasse og utvide sine løsninger for å dekke nåværende og framtidige behov for kunder i dette segmentet.

Ønsker du å vite mer om dette, ta kontakt med oss.

Søk i vårt nyhetsarkiv

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Siste nytt:

Arkiv

Copy link
Powered by Social Snap