Kontaktsenter

Kontaktsenter

Tilgjengelighet og
tillit i fokus

Tilgjengelighet og
tillit i fokus

For å imøtekomme publikums servicebehov blir det stadig vanligere at kommuner, fylker og myndigheter oppretter et kontaktsenter. Et kontaktsenter fungerer som ”En vei inn” og håndterer daglig store mengder saker og spørsmål som er viktige for både enkeltpersoner og selskaper. Når arbeidsdagen handler om å hjelpe andre, er det utrolig frustrerende å bli hemmet av administrative rutiner eller å måtte utføre arbeid i flere forskjellige systemer. Vil du at deres kontaktsenter raskt og enkelt skal levere rett informasjon, til rett person og til rett tid? Da er Easit GO og Kontaktsenter løsningen for deg.

Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Kontaktsenter, får du støtte for de fleste typer kundeservice-saker, eksterne så vel som interne.

Vil du vite mer? 
Last ned produktarket nedenfor eller book en demo.

For å imøtekomme publikums servicebehov blir det stadig vanligere at kommuner, fylker og myndigheter oppretter et kontaktsenter. Et kontaktsenter fungerer som ”En vei inn” og håndterer daglig store mengder saker og spørsmål som er viktige for både enkeltpersoner og selskaper. Når arbeidsdagen handler om å hjelpe andre, er det utrolig frustrerende å bli hemmet av administrative rutiner eller å måtte utføre arbeid i flere forskjellige systemer. Vil du at deres kontaktsenter raskt og enkelt skal levere rett informasjon, til rett person og til rett tid?
Da er Easit GO og Kontaktsenter løsningen for deg.

Med automatiseringsplattformen Easit GO og funksjonen Kontaktsenter, får du støtte for de fleste typer kundeservice-saker, eksterne så vel som interne.

Vil du vite mer? 
Last ned produktarket nedenfor eller book en demo.

Copy link
Powered by Social Snap